fredag 20 april 2012

Nu sitter hon!


God morgon HELG! Nu är vi alla friska! Anni äter, bajsar, sover, skrattar och SITTER. Ja ni hörde rätt. Hon sitter jättebra. Med visst stöd av kuddar såklart men ändå, hon sitter. Och hon finner sig inte i att ligga på rygg och titta på ingenting längre. Nä, allt ska hon pilla på. Jag har lärt mig att hon bara får leka med STORA leksaker. Om hon får tag i någon av mina mindre bilar så är det ajabaja och jag ska ta den ifrån henne. Så jag har fullt upp med att hålla reda på henne.

Denna soliga fredag tror jag att jag ska börja förbereda min lekstuga för ett lyft. Jag har ju länge haft renoveringsplaner och nu känns det som det är det dags att börja! Hoppas att ni får en rolig fredag. Vi hörs igen lite senare. 

Och ja - förresten! Ska ni shoppa vårskor så vill jag tipsa om att byKier firar 3 år i Danmark och 1 månad Sverige med nedsatta priser på vårskor, till och med söndag 22 april. Och fri frakt hela april. Om ni nu ändå går i shoppingtankar tänkte jag, då kan det vara värt att kolla in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar