lördag 15 september 2012

Armband

Okej! Jag kör vidare. På mitt sätt. Det kommer ske några ändringar, ni får se. Blir kul det här. Jag måste gå tillbaka lite och se hur Storebrorsan skötte sig vid min ålder, vad han skrev om och sånt där. Det här är ju alldeles nytt för mig även om jag gästbloggat några gånger. Håller på att tänka ut saker som jag kan skriva om och har redan bokat in två studiebesök som jag ska ta er med på. Och så tänkte jag visa er hur en alldeles vanlig dag ser ut här hemma. Jag ska även göra mitt bästa för att leta fram lite info om bröllopet som ska ha varit fullt av små fina detaljer som kanske kan vara roliga för er som ska ställa till med bröllop framöver...

Men jag börjar lite allvarligt. Även om denna blogg sällan är särskilt allvarlig utan mest ironisk så gör jag ett undantag. Jag vill nämligen att ni tittar lite extra på mina armband och då främst det högra med vingarna. Det värmer lite extra att bära det. Det är nämligen ett Litet Sophie armband och det kan ni läsa mer om här och här. Jag föreslår att ni gör det. Hoppas få se fler armar prydda av detta fina och betydelsefulla armband. 

För Julians mamma. Och alla andra.

2 kommentarer:

  1. Usch ja för cancer!! Vilket fint initiativ du hittat Lillsis!! Det ska jag stödja!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ååååh vilken lite gullig tjej du är Annie.
    Tack för ditt bidrag. ;-)
    Stor kram från oss och lille Julian. <3

    SvaraRadera