torsdag 27 september 2012

Kommit över några bröllopsbilder...

Nu så....nu börjar jag hitta i datorn. Det tar ju lite tid när man är så liten. Det är inte det att det är svårt eller så, det är bara det att det är inte så lätt att ta sig fram innan man kan gå och nå allt innan man kan stå. Men jag jobbar på det och idag fick jag som sagt tag i datorn och här kommer lite bilder från bröllopet som jag vet att iallafall några av er vill se. Jag hoppas hitta fler framöver...

Mrs ♡ Mr.

Bröllopsdetalj.

Mina snygga Fastrar C & A som var Toastmadames (det ryktas om någon film som jag gärna skulle komma över...) denna kväll.

Fler detaljer.

Vackra bröllopsgäster i fantastisk miljö. 
(Eh, det där fick jag hjälp att formulera.)

Fina tärnor!
Från vänster: Viveca, Moster A, Moster J, Bruden, Gudmor Emma, Anna & Camilla.


JUST MARRIED!

5 kommentarer:

  1. Underbart vackra bilder! Ett bröllop i min smak ;o)

    SvaraRadera
  2. Tack Erika :) Det är ett tag kvar, 3/1 är han beräkna att komma, gick in i vecka 27 idag. Men tiden går SÅ fort den här gången, så det är väl bäst att göra klart allt innan man blir ännu mer trött och förvirrad ;)
    Jätte fina bilder från bröllopet! Så vackert. Är imponerad av lekstugan också, skulle vilja ha något liknande, så fint! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Frida! Oh men då är det inte lång tid kvar, håller med om att tiden gick vansinnigt fort andra gången. Hoppas att du mår bra! All lycka till, jag följer ju bloggen och ser fram emot att se den lilla godingen i januari. Kram!

      Radera
  3. Vilka fantastiska bilder. vilket fantastisk bröllop ni verkar ha haft!!

    // Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma, ja det var verkligen precis exakt som vi drömde om.... Underbart!

      Radera