måndag 10 september 2012

Tagit tag i shoppingen själv

Ja, det var ju lika bra att ta tag shoppingen själv då. Tack ni som tipsat om var man kan hitta fina barnkläder! Som ni vet föredrar jag ju att shoppa på nätet och testade en, för mig, ny sida som heter Zalando.se som har ett brett utbud av barnkläder (och annat!). Det var första gången jag handlade där och det gick verkligen snabbt, det hade tagit längre tid att köra in till stan och handla. Snabba leveranser gillar vi här hemma, både jag och syrran är rätt otåliga. Vill vi något så vill vi det NU

LillSis köpte en kofta från NoaNoa som hon numera lever i. Här posar hon mutad med en majskrok.


Och så här ser koftan ut bakifrån i kombination med en leopardprydd blöjbak. Very najs. (Ett uttryck som pappa lärt mig enbart för att störa mamma som tydligen är allergisk mot just det uttrycket.)

Och här är jag på språng i min coola stjärntröja från Molo.

Det här med att bara stå rakt upp och ner och bli fotad är inte min grej. Bilderna ska vara levande, gärna när jag är halvvägs ute ur bild. Visst har jag gjort ett bra köp?! Mycket nöjd själv måste jag säga. Ma med, annars när jag får välja vill jag nämligen gärna att det ska vara en bil på. Ma är inte alltid så förtjust i det (men det är ju inte hon som bestämmer!) så hon blev superglad när jag valde denna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar