måndag 10 september 2012

TACK FÖR MIG!

Nu är det såhär att jag har bloggat i stort sett hela mitt liv. Det kan till och med vara så att jag är den i Sverige (världen?!) som bloggat längst om man ser det rent procentuellt av sin livstid. Men nu har jag bestämt mig för att sluta blogga, det finns så mycket annat jag vill göra. Funderar på att byta bransch, bli arbetsledare, dirigent, författare.... Omöjligt att säga var det slutar. Men min bloggkarriär är över. Åtminstone för ett tag. TACK alla ni som har följt mig, lämnat roliga och fina kommentarer, tävlat, tipsat, uppmärksammat och hejjat. Det har gjort det hela ännu roligare!

Det som är så fiffigt när man har en LillSis som jag har är att hon kan ta över bloggen, lite som ett familjeföretag. Hon blir säkert jätteglad för erbjudandet, jag har ju startat upp den så hon får ju liksom allt serverat. Ni får ge henne en chans, även om jag förstår att ni kommer sakna mig. Men jag kommer ju finnas med här ändå och det är inte omöjligt att jag gästbloggar någon gång. BYE BYE!

Kom här LillSis så ska jag viska en sak till dig!!

Bloggen är DIN!

11 kommentarer:

  1. ÅÅhh vad jag kommer sakna dig här i bloggen Todd, jag får nog komma ner och busa och jaga och kramas lite snart! Men jag tror att lilsis kommer göra ett kanonjobb hon med :) Stor kram och tack för att du delat med dig // Tant Johanna

    SvaraRadera
  2. Vi kommer sakna DIG!!!!Finns ju bara en Todd och det är du !

    SvaraRadera
  3. Kommer också sakna dig Todd! Men jag hoppas LillSis kommer göra minst lika bra ifrån sig som du!

    SvaraRadera
  4. Åhh Todd! jag kommer sakna dig, lär nu lillsys allt du kan! Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Oj vad mycket glädje du givit mig!! Lycka till med allt du företar dig!! Stor kram från en tant i Lomma

    SvaraRadera
  6. snälla, sluta inte, du är bäst

    SvaraRadera
  7. Oh, sluta inte! men jag måste säga att jag blev lite lättad över att sis tar över iaf och att ni inte försvinner helt från iTodd. :)

    SvaraRadera
  8. Ååååh! Tack för en fantastisk blogg, tror inte lillasyster gör oss besvikna. Vet en liten tjej som kommer följa med spänning!! Kram

    SvaraRadera
  9. Åååå vad ledsen jag blev när jag började läsa, men vad lättad jag blev när jag såg att syrran tar över! Det är så underbart att få följa er, ni är så fina och bloggen är alltid så härlig att klicka in på :-)

    SvaraRadera
  10. Håller med "De", blev först lite smått förfärad(!!!!!) men sen MKT glad och lättad!!!!!!!!!!!!!!!! Stora kramen!!!! från Lisa S

    SvaraRadera
  11. Kommer att sakna dig, tack för en fantastisk blogg. Känns skönt att höra att syster tar vid. Hon får det tufft att följa upp en sån proffsbloggare...men det går säkert bra ;-)Kram Jessica

    SvaraRadera