söndag 16 september 2012

Om en månad fyller jag 1 år

Ni som läst bloggen ett tag känner ju till min storebrors tjej Isabelle. Ni vet nog även att hon har en lillebror som heter Adam. Vi har ju delat insats förut, jag och Adam. Har ni glömt eller missat det kan ni läsa om det här. Hur som helst; idag var syskonparet här och hälsade på. Och det var riktigt roligt! Adam är, precis som sin syster var vid samma ålder, sjukt på. Han slänger sig över mig och jag vet inte om han ska bita eller pussa mig för det kommer alltid något emellan (typ en mojja som ska rädda situationen). 

Storebror spexade som bara den för att impa på Belle som tjöt av skratt.

Riktigt bra bild på Belle, mig och Adam.

Ja och här sitter vi och gungar helt ofrivilligt. Säger man nåt i stil med att man skulle vilja leka lite i sandlådan istället så gungar de en bara ännu högre. Dessa ständiga missförstånd. Tänk när man kan prata... Verkar så sjukt skönt!

1 kommentar: