lördag 8 september 2012

På shoppinglistan?!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så behöver jag ju bättra på garderoben nu inför hösten. Jag bad Ma hjälpa mig att shoppa lite på nätet. Men det måste skett en missuppfattning, jag råkade nämligen se inköpslistan och den var INTE vad jag förväntat mig. Här är bara några exempel från den långa listan...


Ska jag springa omkring i DE HÄR på dagis?! Totalvägrar. Från Acne.


Allvar?! Hu. Från Rodebjer/Miss Greta.


Jackan. Känns ju rejäl nu inför den kommande vintern. Verkligen. Vad är det för fel på overall? Suck. Från Busnel/MyNetCloset.




Den här måste vara tänkt till LillSis, såååå mycket baby över den. Not my cup of tea. Från HunkyDory/Factory.


Vet inte vad jag ska säga.... Byxor behöver jag men varför inte ett par vanliga blåjeans? Från CurrentElliot.


Men okej, den HÄR gillar jag faktiskt. Pluspoäng!

3 kommentarer:

  1. Hon har god smak mor din!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Jag vill se DIN inköpslista Todd! Men din mor har bra smak.

    SvaraRadera
  3. Haha, vilka härliga kommentarer Todd har;)

    Therese

    SvaraRadera