torsdag 27 september 2012

Så mycket jag har fått gjort idag!

Jag har tömt köksskåpen.

Dragit ner allt toalettpapper.

Sorterat tidningar.

Skickat ett viktigt blomsterbud. 

Badat. Oh vad jag har badat! Och jag blir lika arg varje gång jag måste gå upp.

Burit badtofflor.

Åkt buss för typ första gången i mitt liv.

Nästan satt bullen i halsen när StoreBror fes jättehögt och sedan tjöt "JAG PLUTTADE!!" och skrattade så han kiknade när mamma viftade med handen för näsan och viskade att han genast skulle sluta.

Utforskat Malmö.

Fått rundvisning i mammas gamla hoods.

Och blivit av med mamma i butiken Udda Tina.

Tittat på när Todd blev kompis med Slottsstadens Blomsterhandel och fick en klubba som han ska spara till lördag.

Försökt förklara att jag inte ville ha skinka på min pizza.

Och så har jag firat Moster A som fått nytt jobb som steward på SAS. Fråga mig inte vad det är, jag vet varken vad jobb, steward eller SAS betyder. Men hon var väldigt glad!

3 kommentarer:

  1. Tack för att du kom gosigaste unge!! Puss moster A

    SvaraRadera
  2. vill se fler bilder från bröllopet, fortsätt gräv
    du är lika go som Todd

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättemycket du fått gjort! Flitig tjej!

    SvaraRadera