tisdag 30 april 2013

Detaljer som gör skillnad.

Det är många som sagt att mina föräldrars bröllop var så personligt och att de hade så många fina detaljer som gjorde bröllopet så speciellt. Nu var ju inte jag där och kan bekräfta att det verkligen var så men det är klart att det är personligt och speciellt när två päron gifter sig ;)
Men okej, här är iallafall en av detaljerna som jag vet att mamma är jättenöjd med. 

Lite Kalabalik har designat ett armband till förmån för SOS Barnbyar.

Alla tjejer på festen fick ett armband vid sin plats.

Och så här fint är det på!


De nya armbanden ser ut så här och finns att köpa här.
Finns väl ingen anledning att inte sno idén!

3 kommentarer:

  1. Smart! och ett väldigt trevligt inslag på en fest.

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag ska ge mina bröllopsgäster i juni!
    Klok mamma ;)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé! Omtänksamt! Den idén snor jag rakt av den dag det blir aktuellt för mig att gifta mig.

    Trevlig helg önskar Lotta Lux

    SvaraRadera