tisdag 16 april 2013

Fint erbjudande!

Tackar ödmjukast för att ni inte är fler som svarat på förra inlägget om nattningstips! Puh! Ett tag trodde jag att jag skulle behöva ändra så väl fungerande rutiner. Delar rum gör vi redan - älskar det! Men dricka välling och somna själv?! Pyttsan!

Som tack för att ni inte tipsat mer så vill jag nu tipsa er om att The Sleepy Collection har 50% på sina pyjamasar för babys 0-12 mån. Om ni inte redan har en pyjamas från det märket så vet ni kanske inte hur sköna och fina de är, men eftersom jag har ett antal så vet jag att det är ruskigt bra erbjudande! Så jag tycker definitivt ni ska passa på att slå till, till er själva eller någon som väntar barn.... Riktigt fin present! Men skynda för det gäller bara till på torsdag 18 april.

Annars så har jag tutat i dagisfröknarna att jag behövde gå hem lite tidigare idag för att jag är lite hängig men väl hemma är jag pigg som en lärka! Så mutti har fått lägga jobb åt sidan och nu leker vi med lera. Kul!

1 kommentar:

  1. Här dricks det välling o storebror äter en banan, antingen medan mamma läser högt i deras säng eller får vi se lite på paddan i köket. Beror på hur trött mutti är! Sedan borsta tänder o i säng. Just nu får jag småläsa någon bok själv i sängen. Men annars rätt tuffa vanor från föräldrarna tidigt kring våra sovrutiner men avslöjar inte vilka så slipper du kanske ta diskussionen ;)

    Ebba

    SvaraRadera