torsdag 25 april 2013

Vårskrik

När min mamma är glad, extra extra glad, så skriker hon till. Iiiiiiiiiiiii! Låter kanske supertöntig men hon är lite töntig min morsa, de är ju det ibland. Som dagarna innan bröllopet, då skrek hon till sådär mest hela tiden. Nu låter hon lite likadant och jag tror det har med våren att göra! Hon går bananas med sågen i trädgården och gör först och ser om hon är nöjd med resultatet först efter. Hon har lite svårt att visualisera hur det kommer bli säger hon utan kan bedöma det första när det är gjort. Öh? Den egenskapen ska jag försöka att inte ärva. Men hon verkar ju glad!

För liten för att titta på Ronja men hennes vårskrik kan jag inte få nog av!

Snart måste jag visa er vår lilla stuga ju! Den håller på att bli klar. Ni minns väl vilket bry vi hade med våra hantverkare förra året (läs här), piuh? Men nu är alla inredningsval gjorda och allt ska monteras, sen är det bara detaljerna kvar. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar