onsdag 7 september 2011

Ett konstaterande

Mamma går konstigt, sitter konstigt, knaprar nåt som heter Novalucol som en beroende, flåsar när hon lyfter in mig i bilen och har fått flytta bak sin stol i bilen så att hon inte längre sitter med näsan i framrutan när hon kör som hon annars gör (det är väl iofs nåt positivt!). Hon har ändrat klädstil från (oftast) ganska ful till jätteful, allt som går runt henne verkar duga oavsett hur det ser ut, hon kissar heeela tiden och hur mycket hon än sover så är hon ständigt trött.

Alltså jag kanske är för liten för att förstå men jag är inte för liten för att se....

8 kommentarer:

  1. Vackraste i världen! Vi längtar! Moster A

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild!! Kram Lisa s

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin bild!! Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Åh så fin du är! Underbar bild!

    SvaraRadera
  5. Hahaha, underbart! men jag håller inte med om att din mamma skulle klä sig fult. Tycker hon ser väldigt söt och fin ut!

    SvaraRadera
  6. Gud,gud,gud så fin mamma du har Todd!! Hoppas vi ses SNART! Trevlig helg och kramar i massor!

    SvaraRadera
  7. SÅÅ mysigt att se!! När är det tajm?? All lycka till HELA familjen. Min mamma e´ oxå "stor mage o lååånga tuttar". Såg det om inte annrs när vi skulle bara härrom kvällen...

    KANSKE leka ngn dag?!
    KRAM
    Astrid (o lita mamma Karoline)

    SvaraRadera