söndag 18 september 2011

Lördagkväll

Sådär ja! igår hade jag och Isabelle haft ett snack om hur vi ska göra med våra trotsiga föräldrar. Vi ska inte ge oss! Det är det enda som vi tror funkar. Vi kör uttröttningsmetoden. Vi testade metoden omgående och det funkade. Vad det handlade om orkar jag inte dra just nu men det slutade precis som vi ville, att vi satt med vars en kaka och gjorde high five. 1-0 till oss.

Här leker vi med lera. Roligt i ungefär 5 minuter.

Middagen intog vi på vår favoritrestaurang där vi har ett stående bord.

En delikat måltid. Spagetti & köttfärssås till mig, köttbullar till min tjej. Vi arbetar fortfarande lite på bordsskicket båda två och jag säger jämt till min tjej att äta med munnen stängd men det går inget vidare...

Givetvis!

Tid för mys.

Det här hittade vi på barnavdelningen?!

Tja, det var ju ändå lördagkväll så man fick bjussa på en puss!

Det som är så fiffigt när man stänger ett ställe som IKEA är att man för en gångs skull vet var bilen står parkerad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar