söndag 25 september 2011

Goda grannar

Om det är något jag saknar med mitt gamla barndomshem i stan så är det mina fina grannar. Vi hade en speciell kontakt. Idag var de här och hälsade på, nästan hela familjen utom Erik som är något av ett skateproffs. Så det var lite synd att han inte fick visa mig lite stunts men det tänkte jag att han kunde göra nästa gång. Hur som helst så var resten av den härliga familjen här och när jag värmt upp lite så kom jag igång ordentligt och körde lite tricks på gräsmattan.

Eva visade sig vara en baddare på att göra sandkakor.

Tittut!! Den här leken var så skojig att jag gjorde i brallan. Efter ett tag var jag tvungen att släppa ut Eva när det började bli lite ont om frisk luft där inne. Men oh så skoj vi hade!


Alltså det här med presenter är ju onekligen roligt även om jag vet att det inte är det viktigaste. Men jag måste ändå visa så fint vi fick! En helt fantastisk boklåda med åtta små böcker av Richard Scarry - klassiker. Jag har läst alla åtta nu ikväll och min favorit är "Full fart!". Detta måste jag tipsa om som en suverän present till småttingar som jag! Dessutom fick vi en annan bok som rörde Ma&Pa till tårar. En bok om mitt första hem som de själva gjort.

1 kommentar:

  1. Tusen tack snälla Erika! Känns superhärligt och nästan overkligt att ha nått ytterligare ett delmål och nu spurtar jag vidare!:) Kram!

    SvaraRadera