måndag 30 augusti 2010

Flyttstatus

Nu verkar det som om vi har flyttat på riktigt. Vi lämnade lägenheten igår, helt tom. Det kändes lite konstigt när det var så mycket saker där för bara några dagar sedan. Mamma och pappa har bott där i 5 år och verkar tycka det är både lite sorgligt och spännande att flytta. Jag förstår dem, under mina 9 månader har jag trivts väldigt bra men jag tycker att det ska bli skoj att bo hos Farmor också. Det har jag aldrig gjort. Undra hur länge vi ska göra det!

Nästan klara!

Farfar hälsade på mig och vi lekte stapla pennor.

När vi sa hejdå till grannarna fick jag bita mig i läppen.

1 kommentar:

  1. Ja det är väldigt mycket blandade känslor med er flytt... mest är vi ledsna men sen å andra sidan har vi ju ett sommarhus i Ljunghusen varje sommar så det är ju bra ;-) När har du tid att ses? Saknar er! Kram

    SvaraRadera