torsdag 19 augusti 2010

Flyttpackar

Det går långsamt framåt med flyttpackningen här hemma. Mamma tycker det går jättebra och säger att hon är strukturerad i sitt sorterande. Det kan varken jag eller pappa se?! Men det är kul att hjälpa till, jag har hittat så många roliga saker och bilder. Här är några, hittar jag mer så lovar jag dela med mig av det.

Organiserat

Mamma och pappa långt innan de blev ett par. Men det syns ju långa vägar att pappa är jätteförälskad i mamma!

Här är de definitivt ett par, som har gått över gränsen. Pappa är rätt ocool. Han får iallafall inte lämna mig på dagis i de kläderna. Inte mamma heller.

Ojdå, en riktig glasögonorm...

Men det är ju Charlie Schulmans pappa! Tydligen ett kort som överlämnades i LA i början på 2000-talet.

Gudmor, Abbes mamma & min mamma. Hot..or not.

3 kommentarer:

  1. Mormor Marie19 augusti, 2010

    vill se MER MER MER

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Snygga foton du hittat! Säg till om jag ska komma o hänga med dig medan mamma flyttpackar. Det kanske inte är så skoj för dig! Puss & Kram Bettan

    SvaraRadera
  3. Underbart!! Vill se mer!

    SvaraRadera