fredag 20 augusti 2010

Muta mig

Om ni undrar varför jag inte uppdaterat bloggen idag så kan jag tala om för er att jag har haft fullt upp med att rota igenom flyttkartonger. Jag har hittat så många konstiga, gamla, roliga, lite fula, knäppa kort och saker. Jag ska visa allt imorgon! Och råkar ni veta med er att det finns nåt foto här hemma på någon av er som ni absolut inte vill visa för omvärlden så får ni väl muta mig. Jag har ganska många läsare ska jag be att få tala om...tänk på det....

Ett smakprov så länge:
Gudmor inte alls som jag är van att se henne, längst till vänster. Vilka är de andra två?!

Bekant på nåt sätt.

4 kommentarer:

  1. Mormor Marie20 augusti, 2010

    hm........liknar vår städerska

    SvaraRadera
  2. Todd, du får sluta hänga ut Gudis i din blogg... annars kanske jag drar in på presenterna : )

    pussen, kramen

    SvaraRadera
  3. Hahah det är underbart med dessa minnen.

    SvaraRadera