söndag 1 augusti 2010

Update

Ja att uppdateringen segar beror mer på mamma än på mig. Hon tycker att jag är för liten för att spendera så mycket tid vid datorn. Men nu skriver jag lite i smyg hihi, man måste busa lite. Det har en av mina lite äldre kompisar lärt mig men jag säger inte vem. Alltså snällt bus. För det här är ju inget allvarligt. Mamma vet inte hur många läsare jag har som jag vill behålla!

Sen sist: Jag har tagit blodprov för att få veta om jag har någon allergi eftersom jag har lite problem med trånga luftrör. Jag har fått TVÅ tänder. Bildbevis kommer. Det är ingen hit att få tänder så gå inte och längta efter det ni som inte fått. Det gör förbaskat ont rent ut sagt. Hoppas inte jag får fler. Nöjd med mina två. Sen har jag varit på fest, senast igår var det partaj med mina kompisar Liv, Bianca och Carl. Alla var på glatt humör och Bianca har jag ju aldrig riktigt träffat så det var roligt att se henne. Hon var väldigt go och rund och har tydligen också en egen blogg som ni kan läsa här. Henne vill jag se mer av, tror att hon kan bli bra kompis med min tjej Isabelle. Jag och nu när vi ändå är inne på området... Isabelle och jag har inte träffats på ett tag men det beror inte på kärleken utan yttre omständigheter som resor och flytt. Jag saknar henne men vi ska ses nästa vecka!

Grattis Anna 30 år!

Minglade med de vuxna en stund.

Vi tältade i trädgården.

Liv sov hellre i Moster Marias famn och det kan man ju förstå.

1 kommentar:

  1. Det var kul att träffa dig Todd på festen. Ni verkade ha det toppenkul du och dina kompisar! Din mamma och pappa är så bra vänner till min syrra och svåger, så det är festligt att du och lilla Liv också är bra vänner. Vi ses!

    SvaraRadera