måndag 16 augusti 2010

Pitstop

3 kommentarer:

  1. I am back!!!

    Kanske har ni inte noterat mitt bortfall men nu är jag i alla fall back!
    Nu är det 100% häng från min sida och då blir ni inte av med mig!!!!!!

    Hur går flytten, behöver ni hjälp?

    SvaraRadera
  2. Ja, man började ju undra. Trodde vi hade förlorat dig... Saknat dig men mest Peder förstås. Välkommen tillbaka! Låter bra med 100%. Flytten går framåt tack. Inte omöjligt vi behöver lite hjälp längre fram, åtminstone hjälp att skåla in det nya boendet :)

    SvaraRadera
  3. Jag är också helt för häng! Tänkte först föreslå häng idag men det går inte att gå ut idag så det får bli en annan dag.

    Vad gäller de där reaktionsknapparna så fick jag förslag om det när jag loggade in mig en dag. Tror du kan fixa det bara genom att gå in på inställningar.

    SvaraRadera