fredag 6 augusti 2010

Au revoir Gudmor

Idag sa jag hejdå till Gudmor som är tvungen att åka tillbaka dit där hon kommer ifrån. Lite tråkigt. Fast det var roligt ändå för hon hade med sig hunden Chili som slängde sig i poolen. Han hoppade bara i hux flux så Gudmor fick rädda honom! Han var söt och rolig och kunde både franska och svenska. Lite imponerande. Nu ska jag sova så jag säger bonne nuit till honom och till er. Imorgon ska jag berätta var jag befinner mig!

Ses snart igen Gudisen! Tack för en mysig sommar!

Chili chillar i poolen.

Dusch dusch!

2 kommentarer:

  1. mormor Marie06 augusti, 2010

    jag såg det

    SvaraRadera
  2. Hihi det var skoj! Har varit sååå mysigt att leka med dig i sommar. Nu väntar jag på att du kommer och hälsar på mig i storstaden. Hälsa familjen från mig. Puss & Kram

    SvaraRadera