onsdag 4 augusti 2010

GRATTIS PAPPA 30 ÅR!


HURRA HURRA HURRA fina pappa idag! Jag och mamma gjorde en liten skattjakt till honom imorse, det var kul. Han fick en liten ask med en lapp där det stod att han skulle ta sig vidare till ledtråd nr 2 och sen fortsatte det så. Vi hade i förväg gjort upp en liten runda och gömt askar runt om i Ljunghusen, han fick leta i brevlådor, gräva i sandlådor, knacka på dörrar.... Tack alla medverkande :) I sista asken låg mammas förlovningsring och en lapp där det stor "Jag väntar på dig här". Pappa fattade ju direkt och cyklade till stranden där han friade och väl där hade mamma dukat upp en härlig frukost med champagne, gåslever, tårta, flagga, ballonger......

Jag tänkte att de kanske ville ha lite tid på tu man hand så jag stannade och lekte med mormor medan de njöt av sin frukost. Nu är de äntligen hemma och jag kan vara med och fira och det ska vi göra heeeeela dagen. Grattis världens bästa pappa!

Platsen där pappa friade till mamma. Då låg jag i magen.

Obligatoriska morgondoppet.


3 kommentarer:

  1. Åh fina underbara familjen! Stort Grattis Pontus!! Hoppas vi även får fira dig snart på din stora dag! Kram

    SvaraRadera
  2. mormor Marie04 augusti, 2010

    underbart att få vara med om detta ståhej

    SvaraRadera
  3. Amen Erica! Gud vad du är underbar! I nästa liv kanske jag kan få gifta mig med dig :)

    SvaraRadera