onsdag 7 september 2011

Hanna på besök

Varken haft tid eller lust att blogga på sistone. Så kan det visst vara ibland. Jag har haft besök av min goda vän, Hanna, från Bangkok. Vi lekte oavbrutet i två dagar. Jag visade henne mina bussar och hon visade mig hur högt hon kan hoppa, vilket är jättehögt.


Idag är jag lite småkinkig och trött. Mamma och pappa har nämligen kommit på en ny dum idé. Att vi alla ska bo på ovanvåningen istället för nere som innan där jag kände mig så trygg. Jag var så arg inatt och fick skrika och peka efter trappan för att de skulle förstå att jag ville ner. De säger att jag vänjer mig men vi får väl se.

Vad jag mer hittat på de senaste dagarna berättar jag lite senare! Nu ska jag leka med Peder på dagis! So long!

2 kommentarer:

  1. Vart är dina fina bussar köpta Todd?

    SvaraRadera
  2. Hej Theo!
    Visst är de fina!! Jag har två. Den första snodde jag av Sixten så honom har jag undvikt sedan dess. Den andra kommer fråm BR Leksaker, kolla in den här länken:
    http://www.br-leksaker.se/Märken/CARVILLE/Ledbuss.aspx?id=607537&q=buss
    Tycker jag absolut att du ska önska dig!! Även en bra ge-bort-present!

    SvaraRadera