torsdag 22 september 2011

iTodd is calling the world!

Som ni förstår så föddes jag ju rätt teknisk. Vi barn gör det nuförtiden. Men en sak som jag ändå inte förstår mig på är att enligt Google Analytics så har jag läsare från 39 länder. Det kan väl ändå inte stämma?! Är det verkligen någon som sitter i Brasilien, Ryssland, Israel, Ungern och Sydafrika och läser iTodd? Det har jag funderat mycket över. Och nu undrar jag om det är någon som vet? Så sitter du med en paraplydrink på stranden i Thailand nu och läser detta inlägg så kan du väl höra av dig så att jag får veta.


As you can imagine, I was born pretty technical. We children do so nowadays. But one thing I still can not understand is that according to Google Analytics, I have readers from 39 countries. Surely it can not be right! Is there really someone who sit in Brazil, Russia, Israel, Hungary and South Africa and read iTodd? I've thought a lot about this. And now I wonder if there is someone who knows? So if you´re sitting with a drink on the beach in Thailand now and read this post please let me hear from.

8 kommentarer:

  1. Hej Todd! Jag sitter i Brasilien, dock utan praplydrink, och läser din fina blogg! Den får mig alltid på bra humör! Kramar från Rio

    SvaraRadera
  2. Jag har läst den från Johannesburg...

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag sitter i New york och läser denna jätteroliga och härliga blogg! Lycka till med nya bebben / Johanna Jörgensen (Andreas barndomsvän)

    Här är min blogg: http://johannamontana.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Hey, sitter i Malta och läser er härliga blogg ;) keep it up

    SvaraRadera
  5. Hejsan Todd!
    Jag sitter i Dubai och läser den blogg & gillar din "Feel Good Feeling" ...
    Angående Drinkar... sippar gärna lite skumpa lite då och då ;-)
    Grattis till LillaSyster, du blir säkert en galet underbar Broder.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Todd! Jag ligger i min gosiga säng i Spanien och läser din blogg! Det är faktiskt första gången som jag tittar in på din sida (jag halkade in här genom din sköna fasters blogg) och jag måste säga att jag är helt och hållet såld! Vilket fantastiskt liv du lever! Grattis till syrran, hoppas du tar hand om henne ordentligt!

    SvaraRadera
  7. Hej Todd! Jag sitter i Belgien men fick ett hett tips från Sverige om din sköna blogg och jag håller med om att din syn på livet och dina päron är väl värd att läsa! :-) Vänta bara tills den där goa rara lillasystern börjar röra på sig och upptäcka alla dina leksaker...då är det läge att tipsa päronen om gallerburar, f'låt, lekhagar så att husfriden bevaras! ;-)

    SvaraRadera
  8. hallå todd! jag bor i auckland och läser din superblogg :)

    SvaraRadera