lördag 26 november 2011

Flaska i huvudet

I kön på ICA:

Jag: Ha flaska i huet! Ha flaska i huet! Ha flaska i huet! Ha flaska i huet! Ha flaska i huet! Ha flaska i huet! Ha flaska i huet! Ha flaska i huet! Ha flaska i huet! Ha flaska i huet!!!!

Mamma: JAAAAA!!!!!! Du SKA få, så fort vi kommer hem!!

Frågan är hur detta uppfattades av de andra i kön...? Vi syftade givetvis på min favoritlåt just nu, som ni ju redan sett här på bloggen i ett tidigare inlägg. Här nedan bjuder jag på ett klipp när jag spelar låten för första gången för min något suspekta flickvän.

4 kommentarer:

  1. Skön (och söt) brud du har!!

    SvaraRadera
  2. Isabelle har visst fastnat med fingret i näsan av ren beundran.. Underbara!!!

    SvaraRadera
  3. hahahahha så rolig du är Todd, din tjej spelar bara svår. Hon dör innombords över till uppträdande..;)

    /Nathalie

    SvaraRadera