lördag 5 november 2011

Långpromenad

Tog med syrran på en långpromenad på landet. Så här ser det ut! Inte ett hus, bil eller väg så långt ögat kan nå...

Däremot en hel del traktorer. Jag räknade till åtta stycken. Det mesta jag räknar till blir till just åtta för det är den siffra jag gillar mest att säga. Och så är den ganska snygg att titta på. 8.

Man vill ju visa lite vad man kan göra när man är ett lite större barn så jag hoppade upp på motorhuven för att impa lite på LillS.

Men hon kunde inte bry sig mindre....

Jag älskar att sitta på pappas axlar och helst när han springer. Det gör han så mycket han orkar.

Och när han inte orkar springa längre så ger jag honom extra mycket kärlek så brukar han orka lite till...

Off road.

Och slutligen fram till ett fantastiskt mysigt litet café som heter Lilla Ro.

Här avslutade vi dagen med en smarrig fika. Mycket gott har det blivit de senaste dagarna. Men det är visst okej när man firar Lillans födelse. För det är det vi gör nämligen.

4 kommentarer:

  1. Ohh vad lustigt.....var ute och sprang igår med min Mamma på landet vid lervikshamn. Hälsa på er men kunde inte komma på varför jag tyckte jag kände igen er....men sen föll polletten ner när jag såg ert inlägg:) Men kände nog inte igen er för jag inte såg dig Todd;)

    Rebecca

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut!
    Snart kommer vi ner till er igen på "landet" och äter Pontus goda mat! ;) Puss & Kram till er alla 4!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder, förstår att ni längtar till landet:-) Tack för idag, så mysigt att få träffa den riktiga gubben i lådan och hans nya söta lillasyster!! KramKram

    SvaraRadera
  4. Rebecca, vilket sammanträffande! Minns det mycket väl, vi sa just hur friskt och härligt det såg ut att springa där :) Då får vi stanna och hälsa nästa gång! Erika

    SvaraRadera