tisdag 22 november 2011

I am back

Sådär ja! Nu är jag på G igen. Det blev lite mycket där att vara ensam karl i huset när pappa var borta. Och sen när han väl kom hem hade jag ingen lust att blogga. Det här med att vara storebror är ett heltidsjobb. Även om min syrra är pytteliten så tar hon så stor plats. Det ska fixas och donas hela tiden med denna lilla människa tycker jag. Men jag är fortfarande lika förtjust i henne så det gör ingenting.





Jag försöker introducera Anni(e?) till mina lekar men hon har lite svårt att haka på. Som igår lekte vi först med mitt garage som jag fick i födelsedagspresent. Det gick inget vidare. Hon fick ha en motorcykel men det enda hon gjorde var att parkera den i sitt knä och sen somnade hon. Sen kastade vi boll, det gick lite bättre. Jag kastade och Anni(e?) nickade. Så det var ändå ett fint samarbete fram till mamma stormade in och avbröt leken och sa till mig på skarpen att jag absolut aldrig får kasta saker på Anni. Men vi kastade ju boll.....? Slutligen så lekte vi att vi hade tre ögon. Jag satte ögon på alla i familjen och det var tydligen en bra lek.

2 kommentarer:

  1. Åh så söt hon är, man blir rent hjärteglad av det lilla livet!!! Kram tant Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag tycker Annie med e, det blir mjukare och sötare!:)

    SvaraRadera