söndag 13 november 2011

Kalas!

Jag fyller 2 år imorgon!! Inte hade jag koll på det så gissa om jag blev förvånad, och glad, när det ställdes till med kalas igår. Surpriseparty kan man kalla det! För i stort sett alla inblandade eftersom det bestämdes så hastigt att inbjudan kommer fram först på måndag. Min tjej och min bästis var där, Isabelle eller Belle som hon kallas och Vilja. Vilket kalas!

Mitt lekrum förvandlades till kalasrum!

Buffébord med bara det godaste.

Kalas för tre!

Belle i full färd med att fiska upp nåt smarrigt ur fiskedammen!

Lite läskigt men ooohh så spännande med tomtebloss!

8 kommentarer:

  1. grattis Todd!!!!!
    Finaste dagen önskar jag dig

    SvaraRadera
  2. men ett stort grattis från Melvin och mig i norrland! stora grabben. den 10 dec blii M 2 år!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS STORA killen!!!

    SvaraRadera
  4. Bästa kalaset!! Grattis kramar i massor!!

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  6. Ett STORT grattis till dig på din födelsedag!
    Hoppas du fått många fina paket.

    SvaraRadera
  7. Grattis fina Todd!!

    SvaraRadera
  8. Grattis Grattis på 2 årsdagen Todd!!

    SvaraRadera