onsdag 9 november 2011

Fråge- och önskestund!

Frågor?
Önskemål om inlägg?
Bring it on!!

10 kommentarer:

  1. Vill först säga stort grattis till ert nya underverk och till en bra blogg. Följer den varje dag :-)

    Har själv en pojke som nu har blivit 8 månader och skulle gärna vilja ha några bra tips på var man kan köpa fina pojkkläder. Finns ju såå mycket mer till flickor än till pojkar.

    Tack på förhand.

    Och ha det så mysigt i höstrussket :-)

    SvaraRadera
  2. sv: Vad roligt att du kikade in och lämnade en gissning :) Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  3. Studiebesök är alltid kul ur ditt perspektiv :)

    SvaraRadera
  4. Läser din blogg varje dag o vill gärna se lite hur ni har det hemma hos er, inredning är alltid trevligt.
    Även utflykter som ni ger er ut på, foto på er fina familj är alltid roligt att titta på, annars tycker jag att du sköter din blogg utmärkt Todd, den är väldigt trevlig att läsa och du verkar vara en riktigt härlig liten påg :).
    Ha en bra dag!!!

    SvaraRadera
  5. Jag vill veta hur du kom till världen ( din förlossnings berättelse) och hur din mamma och pappa träffades :) Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Jag är så tråkig så jag inte kan komma på ngt!! Tycker att du är så otroligt rolig, som du är!!! KRAM till dig, mamma och lillsyrran!! Lisa S

    SvaraRadera
  7. Jag håller med anonym @ 12:54.
    Fantastiskt underhållande blogg! :-)

    SvaraRadera
  8. Hej Todd! Skulle gärna vilja läsa om vad du gillar för mat! Sen lite allmänna tankar om barnuppfostran, etc. Hur mycket kan du prata? /Nathalie

    SvaraRadera
  9. Hej! Läser du alla kommentarer och om man frågar något i en kommentar var svarar du då nånstnas? Jag menar kommer det i ett inlägg eller svarar du direkt efter kommentaren? Hej svje. Rebecka.

    SvaraRadera