tisdag 10 juli 2012

10 julis

Hej hej! När man inte riktigt vet vad man ska skriva så tycker jag det är ganska kul att gå tillbaka och se vad man gjorde och hur man såg ut samma dag bakåt i tiden. Så det har jag gjort. Med tanke på min ålder så blir det ju inte så värst många år att gå tillbaka men ändå, här är mina 10 julis.

Här är jag i magen den 10 juli 2009.

Här är jag på beachen med min kompis Abbe den 10 juli 2010. Stor keps jag har fått på mig.

Och här är jag förra året samma dag. Här börjar jag ju se ut som mig själv. 

3 kommentarer:

  1. Gullunge!! Och en snygg Mamma. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Du är väldigt lik prins Carl Philip som barn, Todd. Tänker på det varje gång jag läser din blogg. Har du fått den komentaren förut?

    SvaraRadera
  3. Todd = toksöt! Men det hoppas jag att dina föräldrar påminner dig om ofta :)

    SvaraRadera