onsdag 18 juli 2012

Bestyr

Det planeras väldigt mycket här hemma just nu. Varje liten ledig stund tar mina päron vara på. Igår körde vi i 80 hela vägen hem från Helsingborg för att de skulle kunna prata så länge som möjligt medan vi sov. Sen vaknade jag och blev helt förkrossad när vi inte kommit längre än LA (Landskrona!) och då fick de bråttom och gasade på i 140. Typ. Inte riktigt så fort för då kommer polisen har jag hört. Det hoppades jag visserligen på, tänk så roligt det hade varit att få se en RIKTIG polis någon gång. Det har jag aldrig gjort. 

Här sitter pappa och gör bordsplaceringen.


Hoppsan! De gjorde han visst inte alls. Men att lyssna på musik är också viktigt.


Och här sitter mamma (utan byxor?) och försöker få ihop logistiken.


Hm hm...

1 kommentar:

  1. vad roligt med bröllopsplanering. När är det dags?

    SvaraRadera