tisdag 31 juli 2012

OS is da shit

Upptäckte OS igår! WOW! Satt bänkad halva dagen, det regnade ju ändå ute. De killarna jag såg idag måste ha gått på alla Lille Skutts lektioner (Lille Skutt heter min gympa). De gjorde helt galna konster, jag blev mäkta imponerad. Och inspirerad! 

MEN KOLLA?!


Är det SÅ man ska hänga i ringarna?! Det har vi aldrig gjort på Lille Skutt.

Och det där är väl nästan omöjligt?! Hålla benen så högt upp i luften??

Dra på trissor! Människan står still upp och ner i luften.

Han kommer ramla...snart ramlar han...

Allvar? Han står still?

Jag MÅSTE ta Lille Skutt till nästa nivå. Tar sats...

Ökar!



Avtramp, trycker ifrån...

...och lååååångt hopp....

.....upp å ner!


Men här måste jag sätta ner fötterna.

Och så avslut, armarna upp i luften.

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Underbara unge!!! Säger det igen... Tack för en underbar blogg!
    Mvh Josephine

    SvaraRadera
  2. Hehehe, underbart! Säger som Josephine, underbar blogg och många goa skratt. Ett måste varje dag att läsa! Skall bli kul att läsa om Ma och Pa´s stora dag!//Ullis

    SvaraRadera
  3. So cute....louely kids...i loue looking their photos.i dont have a child but when i look at their louely phptos i feel closer to be mum.

    SvaraRadera