torsdag 5 juli 2012

Titta hon kryper!

Nu har LillSis gjort något fantastiskt. Jag förväntade mig att hon klättrat upp i ett träd, kört en vända i bilen, klippt gräsmattan eller nåt annat häftigt när Ma ropade på mig men....hör och häpna...hon har lärt sig krypa (?!). Coolt. Verkligen coolt Lillsyrran. Men det är klart, dina mått mätt så är det kanske ändå lite fantastiskt. Du är ju bara en bebis som jag brukar säga. Du verkar stolt över dina nya kunskaper och kryper fram och tillbaka, hit och dit. Nu måste det dammsugas efter varje måltid hemma, funkar inte att ta allt i ett kör efter kvällsmiddagen längre hörde jag mamma tänka.


6 kommentarer:

  1. Wihooo va kul! Duktig tjej! :)

    SvaraRadera
  2. Taack :) Haha ja eller hur, är nog rädd att vi får lov att göra henne besviken år efter år i sånna fall, känns som att det räcker GOTT OCH VÄL med två ;)
    Jaha, ja det kanske är vanligt att det är så andra gången! Skönt hur som helst att kilona håller sig borta ett tag, blir tung nog mot slutet ändå. Så länge jag inte går upp 31 kg som sist är jag glad :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt! Hälsa syrran och gratta, KRAM

    SvaraRadera
  4. Todd! Kan du förklara för min mamma vad leksaken bläblä är? Jag försökt förklara i leksaksaffären men mamma förstår nada. Du pratade om ett tag sedan att du gillande bläblä.

    SvaraRadera
    Svar
    1. SJÄLVKLART! Det borde jag ju gjort... Ska visa imorgon!

      Radera
  5. Haha! Har inte sett klippet innan (funkar inte på iPaden...) Störtskön med låten till. Härligt när de kryper. Grete är en liten galning som ställer sig mot allt och gärna klättrar. Blir en aktiv sommar! Kram

    SvaraRadera