fredag 27 juli 2012

Hejdå blöjan

Det var ju ett sabla tjat om det här med blöjan. Den är tydligen helt ute! Båda mina kompisar, Abbe och Liv, har lagt av nu i sommar och jag förstår ju mellan raderna att Ma&Pa tycker att jag borde sluta. Så igår slog jag slag i saken och begav mig till Toppengallerian. Jag var nämligen tvungen att skaffa kalsonger.

Nu ska vi se!

Sådärja, ta 3 betala för 2. De här blir bra!

Langa upp alla på kassan. Det blev med bilar, spiderman och krokdiler på.

Söt tjej som hjälpte mig. Men det var ju värst vad hon frågade mycket.

Drog på mig alla tre på en gång när jag kom hem. Nöjd. Mycket nöjd! Det här ska jag nog kunna vänja mig vid.

2 kommentarer:

  1. Heja todd! De där med spiderman på har odd flera av, hjälpte honom förra sommaren när det begav sig. Du kommer klara det galant. Och som vi säger här hemma " det gör ingenting mamma, sånt som händer" när det kommer liiiite i brallan.

    SvaraRadera
  2. Heja dig. går inte riktigt än för M men det kommer. jag har stora förhoppningar!

    SvaraRadera