måndag 9 juli 2012

Hektisk vecka

Den senaste veckan har jag verkligen haft fullt upp som ni kanske märker. Det har varit många besök, nya och gamla kompisar som hälsat på. Roligt! Jag kör en liten bildkavalkad från de senaste dagarna, så får det bli en salig röra. Imorgon ska jag göra ett nytt försök att visa er vad en bläjbläj är för något. Åkte till leksakaffären idag för att visa er men de var slut. Ja, då fattar ni ju hur poppis de är de där leksakerna.... Håll ut för er som undrar!

Visste ni att det hjälper att tatuera sig när man har slagit sig? Jodå! Så mååånga tatueringar har det blivit, på mig och alla i familjen. Coolt. Ma har dock flera gånger trott att hon haft en spindel på armen och skrikit till. Suck....


Och LillSis tar sin kusinroll på fullaste allvar. Här vaggar hon Lilla kusin A till sömns.

Och hon gör ständigt säkerhetstester. Här kollar hon så att handtaget sitter fast ordentligt vilket är oerhört viktigt.

Presenter till Lilla kusin A som jag & LillSis valt ut. Allt blev sååå uppskattat. Leopardtajtsen är ju lite overkill för min smak men Lilla Kusin A hoppade i vagnen av glädje.

Pyjamas The Sleepy Collection  Kaninlampa Heico/HouseofHedda ♥ Tajts MarMar/ByEngberg  Snuttefilt Snutten  

Försök till kusinbild fast jag ville inte vara med. LillSis är som ni ser mest fascinerad av Lilla A´s hår.

Får man känna?

Klappa fint, säger Pa. Och det gör LillSis. Till en början.

Men sen ville hon dra lite grann för att se om det verkligen är hennes riktiga hår. Och JA det är det. 

Och så till en av höjdpunkterna i veckan. När jag fick proffshjälp med min fotbollsteknik.

Man tror det knappt det är sant men den här killen jobbar med att spela fotboll. Vilket jobb. Han tyckte att jag hade fin teknik, jag sparkar hårt men bör försöka använda vristen mer. Måste googla vad vrist är. 

Och här äter vi middag med mina stora kompisar Tindra & Theo. De är mina idoler big time.

1 kommentar:

  1. Vilken vurpa du gjort. M slog knät häromdagen och säger då och då "titta". hälsa faster att hon fått en söting till bebis. visst är det fachinerande med så mycket hår. det hade både M och L också.

    SvaraRadera