söndag 27 mars 2011

Efterfesten!

Sådär ja! Mitt första dop avklarat. Själva ceremonien gick ju som sagt sådär för mig men efterfesten - dra på trissor! Jag älskade den! Ett virrvarrr av massa glada, högljudda, rosiga små barn och deras uppmärksamma föräldrar som försökte hålla någon form av konversation med varandra som de flesta slutade mitt i en mening....hihi! Det fanns buffé för både stora och små. Jag smakade lite på alla korvarna, jättegott.

Jag träffade många gamla kompisar som jag inte sett på länge och en å annan ny polare. Jag ville inte slösa lektid på att fotografera så jag hann bara ta ett på huvudpersonerna själva, Axel & Vera som skötte sig alldeles exemplariskt idag. Fast det gör vi ju barn alltid!

Charmören Axel..

Twinsen Tengen!

På vägen hem somnade både jag och mamma och har nu sovit i två timmar. Mamma verkar inte riktigt kry, åt hon för mycket tårta kanske? Jag dansar iallafall till Mikronfonkåt. Säga vad man vill om den låten men den tröttnar jag aldrig på. Jag diggade lite med handen i luften som jag brukar i kyrkan men hade svårt att hitta takten i de sångerna. Ska jag ha dop igen ska jag önska lite ösigare sånger helt klart.
Over and out.

2 kommentarer:

  1. Hej Todd!

    Alltid roligt att läsa din blogg! Du kan hälsa din mamma att det hade varit roligt att ses någon dag!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Zandra Johansson30 mars, 2011

    Ha ha, jag skrattar alltid lika mycket varje gång jag läser ett inlägg :) Todd, du är ju bara för härlig!

    Hoppas att allt är bra med dig och mamma Erika! Vi på Skanska önskar att hon ville hitta tillbaka till oss en dag. Kanske kan en roll som Kundansvarig i Helsingborg locka? :)

    Kram Zandra

    SvaraRadera