onsdag 2 mars 2011

Glass och nyponsoppa

Pappa har tagit hand om mig idag, som han passat upp... Om man inte äter på en dag så får man tydligen äta precis vad man vill dagen efter, bara man äter något alls. Jag har blivit serverad glass och nyponsoppa, det var dejligt. Inte överförtjust i glass men det är skönt för halsen. Nyponsoppa däremot kan jag inte bli mätt på!

En sak som pappa tyvärr inte har kunnat fixa hem är mamma. Jag har bett om henne hela dagen, men hon har ännu inte dykt upp. Hoppas hon kommer snart!

Ni får en bild på hur jag ser ut när jag har halsfluss och åker bil. Tycker det ser lite roligt ut. Jag har sett andra som sover så men då visste jag inte att det var för att de har ont i halsen.



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Massa kärlek till finaste lilla killen!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Kram Cornelia

    SvaraRadera
  3. Krya på dig kramar i massor från oss!

    SvaraRadera
  4. Hej Todd!
    Din lille stackare, hoppas att du blir frisk snart! Jag är också lite bekymrad för din mamma, har hon mkt att göra nu eller? Eller lite vintertrött kanske? Ring oss på skype nån dag!Kramar på er.

    SvaraRadera