onsdag 9 mars 2011

Tack o lov för dagis!

Har nog aldrig längtat så mycket efter dagis som idag. Har nog aldrig längtat till dagis innan alls när jag tänker efter men efter att ha varit hemma sjuk i över en vecka så förstår jag vilken bra uppfinning det är. Det ska bli så gudomligt att prata med människor som talar mitt språk, som förstår vad jag säger och jag ska ha lite dammsugarsnack med Ludwig som också har dammsugardille precis som jag!

Jag har fått några mail om mina jeans igår, som jag skrev kommer de från I dig denim och har blivit några av favoriterna om jag själv får bestämma. Det ska bli skönt när det blir varmare så man kan glida runt i jeans, t-shirt och ett par schyssta dojor. Det passar mig bättre än det här kånkandet av och på med massa tjocka kläder.... Ska inte klaga men är det inte lite tröttsamt...?

Så här vill jag se ut i vår! Bild hämtad från I dig denim.

Ha en skön dag allihop!

1 kommentar:

  1. Liv har också dammsugardille! Vad är det som är så festligt med dom?! Skönt att höra att du mår bättre nu och kan gå på dagis igen. Hur är det med mamsen då? Kram på er!

    SvaraRadera