lördag 26 mars 2011

Sannas Matkasse


Mina föräldrar må vara nöjda med Middagsfrid men själv har jag beställt Sannas Matkasse och nu är de gröna av avund. Till skillnad från Middagsfrid, Linas Matkasse och alla andra konkurrenter levererar Sannas Matkasse dagsfärska färdiglagade rätter som levereras av kocken själv ända framme vid dörren. De enastående rätterna är givetvis lagade lokalt och med en stor portion kärlek och humor. Två av de ingredienser vi behöver mer av i vårt dagliga bröd. Förutom en personlig presentation lämnas tydliga instruktioner för uppvärmning.

Jag vet att jag alltid får det bästa. Idag är det "Kocken Surprise" - ett överraskningsmoment jag älskar. Imorgon blir det köttbullar med potatismos och lingon, en favorit. Är det någon annan som vill ta del av Sannas Matkasse så går det bra att maila mig. Man måste nämligen ansöka om att bli kund så populärt är det...

2 kommentarer:

  1. vi bor nära dig Todd vill seriöst veta mer om Sannas matkasse
    familjen Silvergren

    SvaraRadera
  2. Seriöst?! Bor också i närheten och är mycket intresserad. Mvh Cathrine

    SvaraRadera