tisdag 22 mars 2011

Ögoninflammation

Det är väl lika bra att beta av alla förkylningsåkommor när jag ändå är i gång. Idag vaknade jag med, vad jag förmodar är, ögoninflammation. Kändes jättekonstigt, men inte obehagligt, att inte kunna öppna ögonen. Jag pekade så att mamma skulle förstå, om hon nu kunde missa... Hon baddade med ljummet vatten o vips så kunde jag se igen! Men nåt dagis blir det inte. Mormor passar mig nu till pappa kommer hem. Vi äter frukost framför tv:n och har det ganska trevligt tycker jag. Ögoninflammation är än så länge klart mycket bättre än halsfluss.

Hoppas ni får en solig dag det verkar vi få!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Stackars Todd! Men det sköna är att de verkar må rätt bra, bara att de inte får vara på dagis. Badda, badda de små ögonen. Vi gjorde det där i höstas. KRAM Catherine

    SvaraRadera