måndag 7 mars 2011

Rekord

Status här hemma:
Jag går på penicillin så får jag visst inte gå på dagis fastän jag känner mig nästan frisk.
Pappa är hemma och tar hand om mig.
Mamma är hemma för att hon är sjuk så hon behöver vila.

Så här går det till:
Jag försöker slå rekord i att säga mamma så många gånger jag kan på en minut. Jag klarar 44 st. Jag har försökt slå de flera gånger idag. Och när jag inte gör det så dammsuger jag med min nya dammsugare. Som låter. Ungefär som en riktig. (Pappas anm.)
Pappa försöker få mig att säga pappa istället.
Mamma försöker vila men efter 20 minuter och 660 "mamma" kommer hon upp och frågar vad jag vill. Inget säger jag då, jag försöker bara slå rekord.

Tillstånd:
Jag har tråkigt.
Pappa är frustrerad.
Mamma håller på och sprängas av huvudvärk.

Fångade ett foto på mamma precis när hon äntligen kom upp.

Ute och leker med pappa.
Mössa: H&M Skjorta: H&M Jacka: Molo Jeans: I dig denim Skor: Hogan

Dagens höjdpunkt! Vilja gick förbi och vinkade men hon ville tyvärr inte vara med på foto.

2 kommentarer:

  1. Underbara barn! Du kan ju räkna sådär som hon i riksdagen, du vet hon som i n t e får jobba på Forex, om du räknar så så slår du ditt rekord direkt. Jag lovar!

    SvaraRadera
  2. Fin bild på lillkillen i våra jeans, tack för att du skriver om I Dig Denim!
    Är det ok med dig om jag använder bilden på FB?
    Gå gärna in på www.idigdenim.se och har du FB får du gärna följa oss där.
    Ha en fin vecka
    VH
    Hanna Clavegård
    I Dig Denim

    SvaraRadera