söndag 27 mars 2011

På dop


Jag och mamma är på dop. Pappa också men inte med oss verkar det som. Han gick in med ett stort kors i famnen och satte sig på första parkett medan jag och mamma sitter några rader bakom. Jag har iofs haft rätt bra med ögongodis runt omkring men jag hade så svårt att sitta still och framför allt vara tyst så jag har tagit en paus från dopet. Tänkte sluta upp sen när det blir mat för det är lite mer min grej.


Nu står pappa längst fram, vad håller han på med?!

Familjen Kleine tar också en paus.

Hedda hittade en slags blandning mellan en barnvagn och en kundvagn som hon inte, med betoning på inte, fick leka med.

Pappa, som gör sig märkvärdig och står längst fram, har bilnyckeln i sin ficka. Synd, annars kanske man haft jacka så man slapp sitta i vagnen och värma sig och mamma hade sluppit förfrysa.

Passar på o ta en powernap så jag hinner leka sen!

Men annars är det rätt trevligt med dop! Och bättre lär det bli, återkommer med fler bilder ikväll.

3 kommentarer:

  1. det är rätt Todd, gör som du känner, är det för trist så dra.........
    men pappa då.........................hm...........

    SvaraRadera
  2. Nä Todd. Det där med att sitta still är inte min grej heller. Mkt roligare att leka. Jag brukar oxå bli trött av dop!;)

    / Emma

    SvaraRadera
  3. Tack sötaste Todd både för att DU kom på dopet och även för att du "lånade" ut din pappa som korsbärare och "Vera bärare", både hon och hennes föräldrar är såå glada för det!! Hoppas vi ses snart igen och ta hand om dina fina föräldrar till dess! Kram Axel, Vera och deras mammi och pappi

    SvaraRadera