lördag 21 januari 2012

Annis kompis på besök

Syrran hade sin polare Filippa över på lite lek. De leker ju verkligen superbra i den där ålder....not. Jag bara skakar på huvudet när jag ser det... Anni ligger och glor åt ett håll och Filippa åt ett annat. Eller Filippa är lite mer framåt, hon har börjat krypa och även om det är ett framsteg så ser det ju aningen vingligt ut i mina ögon. Men ändå, hon är liiite mer på hugget än vad Anni är det får man ju säga. Jag tog ett snack med syrran när Filippa gått och sa att det kan uppfattas lite nonchalant att föredra att glo in i en vägg istället för att umgås med sin kompis men hon svarade inte på det.

Hur som helst så har nu Filippa chans att bli omslagsbaby i Mama och det vore ju kul! Rösta på henne HÄR vetja, det har jag gjort :) Hoppas att hon vinner heja heja!!

Filippa 8 månader!

1 kommentar: