fredag 6 januari 2012

Familjebild

Jag vet inte hur många försök till familjebild vi har gjort här hemma. Det är ganska svårt att synka fyra människor har det visat sig. Jag blir ju bra med en gång men det är alltid någon annan som sjabblar till det och inte känner sig fin i håret, blundar eller gör någon konstig min. Jag sätter den jämt på första och sen tröttnar jag på alla omtagningar. Fattar inte vad det har för betydelse egentligen.

Tack för kommentarer om Annis ögon! Nu har jag förstått att de tydligen fortfarande kan ändra sig. Eller så ska hon helt enkelt ha det så och då tycker jag att det är jättefint. Värre är det med mammas hårfärg och frisyr. Jag kan inte förstå hur den kan ställa till med så mycket besvär som den gör. Den är ju bara där?! Kanske nåt jag kommer förstå när jag blir äldre men jag hoppas ändå jag slipper.

5 kommentarer:

  1. Ni är världens finaste familj! Puss MosterA

    SvaraRadera
  2. Så fantastiskt fina ni är!!! Underbara bilder!! Kram Lisa S Kanske man har turen att springa på er alla fyra en gång!!

    SvaraRadera
  3. Tycker det finns en pappa på bilderna som ser hel fokad ut och lyckas få in exakt samma proffs look på varje bild också;)

    SvaraRadera
  4. Bästa. Saknar er! Puss

    SvaraRadera
  5. Instämmer med moster A - världens finaste familj. Puss från Sthlm och faster A

    SvaraRadera