måndag 2 januari 2012

Ut med det gamla in med det nya

Två dagar in på det nya året och jag tycker att vi har anpassat oss väl till den stora omställningen. Eller stora och stora - den enda förändringen jag har sett än så länge är den på kylskåpet. Men det ser väl bra ut?

2011:
2012:

Min Farmor rivstartar året med att fylla 60 år! TJOHO GRATTIS!! Så imorse sjöng vi för henne när hon (låtsades) ligga och sova. Vi åt frukost och drack bubbel och lekte såklart massor med bilar. För det intresset delar nämligen Farmor med mig, att leka bilar. Även om hon kör som en kratta, åtminstone den radiostyrda.

2 kommentarer:

  1. Fasiken vilken bra kalender det ser ut att vara!Var har ni köpt den?
    Jag har insett att det krävs något av detta slag för att hålla koll på livet!

    SvaraRadera
  2. Oh yes den är super! Vi skriver in ALLT där. Finns på Granit för 50 spänn!! :)

    SvaraRadera