söndag 8 januari 2012

Betyg: MVG

Vi har sett alla MM-avsnitt ihop. Det är 20 stycken. Vi har lekt med alla mina bilar och kört upp och ner i garaget en miljon gånger. Vi har släckt bränder med brandbilen och samlat skräp i sopbilen. Vi har ätit potatisgratäng, kört tåg, lekt häst, läst bajsboken och gosat i soffan. Vi har bytt X antal kiss- & bajsblöjor och matat Lillan med nappflaskan. Och så har jag visat hur ett RIKTIGT raseriutbrott kan gå till hehe... Så ja, nu kan man definitivt kalla henne fullfjädrad. Hon klarade testerna med bravur och är redo att ta emot sin lilla bebis i juni.

Och för er som undrar så kan jag tala om att jag VET vad som är där inne. Alltså om det är en pojke eller flicka. Men jag säger inget. Tror jag. Eller kanske om ni mutar mig. Med ett tåg eller nåt.

Ingen vila ingen ro. Är det inte den ena så är det den andra och här var det syrrans tur att få påfyllning.

Här förenar Faster C nytta med nöje och målar på ett verk till nästa utställning. Jag gillar hennes konst med hey - är det inte liiite för få bilar på tavlorna? Jag menar, en liten rallybil kan hon väl klämma in? Jag framförde mitt önskemål och fick en specialare till mitt rum. Fint!

Här har vi en 2-in-1 grej som Faster C kom med! Anni har den på huvudet för att bli av med febern (tror jag) och det tycks banne mig hjälpa! Och mamma tror att det är nåt hon ska ha runt benet (smalbenet får det nog bli va?) när hon gifter sig. Fiffigt & piffigt!

Vi hann även med en sväng till Momo på Lilla Station. Hon säljer ju Faster C´s gamla kläder som tydligen är väldigt populära?!

1 kommentar:

  1. Hej Todd!! Och jag som så gärna ville träffa hela familjen! Som jag skrev häromdagen, och vet du, idag missade jag tydligen er precis!! Det sa din mormor nämligen, jag brukar ju också vara på lilla station. Typiskt, men det går väl fler tåg?! Däremot såg jag din mamma och pappa och faster C när jag körde hem, de promenerade på cykelbanan ungefär vid Annas bageri, jag såg vagnen också, men undrar lite var du var?!?! Kram Lisa S

    SvaraRadera