lördag 28 januari 2012

På intågande

God morgon! Idag kommer pappa äntligen hem. Som jag längtat efter honom. Fast igår när vi skypade så sa jag "Se Mowli istället!". De har nämligen tagit bort alla MM-avsnitt på svtplay så jag har varit tvungen att hitta något nytt och då fastnat för just Djungelboken. Men idag kommer han alltså hem! Min fina fina pappa. Undra om han kommer känna igen sig... Mamma har nämligen gått loss med symaskinen här hemma (igen).

Min och mojjans frulle. Våffelmackan nere till vänster är en helgfavorit.


Så här ligger Lillan ganska ofta nu förtiden. Jag känner så väl igen mig... Denna ständiga träning att ligga på mage. Jag ser och hör att Lillan tycker det är precis lika tråkigt som jag tyckte det var.

Det här ger ett lugnare och mer städat intryck säger mamma. Kanske det. Om ni inte minns hur det såg ut innan så ser ni det här.

1 kommentar:

  1. Vilken snabb mamma du har! Så himla fint det blev med nya kuddar! Och vilken smarrig frukost! Ska genast försöka mig på en likadan! Önskar er en mysig lördag! Kramar

    SvaraRadera