lördag 7 januari 2012

Slemmig

Stackars lillasyster känner sig inte riktigt kry. Hon är förkyld och nu har hon fått feber och åkt in till doktorn. Men hon är en rätt glad skit ändå! Vi hoppas bara inte att det är det här RS-viruset som spökar som jag själv fick när jag var 8 v för det var ingen hit!


Oh nu fick jag precis en live rapport här! Allt verkar ok. Ingen infektion och troligtvis inget RS-virus eftersom det brukar bryta ut tidigare i förkylningen. Slem i halsen och rossling men inte trånga luftvägar så nu är de på väg hem! Men visst förtjänar hon lite extra ompyssling och ett gäng pepparkakor?! De har ju ändå stuckit henne i fingret...

1 kommentar:

  1. Hej Todd! Stackars liten!! Jag håller med dig att hon behöver bli ompysslad!! Jag har två systrar själv, och den ena passade din mamma el åtminstone dina mostrar när de var små!!! Så gamla är vi!! Hälsa mamma att vår andra syster, dvs Mia, jobbar på akuten på MAS, om att i fall ni skulle behöva veta det när ni är där!!!!! Hälsa syrran krya på sig!! Kram Lisa S

    SvaraRadera