fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13:e

Det är någon som har hittat på att fredagen den 13:e skulle betyda otur. Jag ska vara på min vakt hela dagen och notera eventuella oturligheter. Än så länge har dagen dock varit bra bortsett från att jag var arg som tusan när vi skulle ut och gå. Jag skrek i ungefär 3 km och slet av mig mössan, skorna och vantarna. Men sen blev jag glad igen och nu hjälper jag till att sortera kapslar här hemma.

Pappa försöker lära mig färger samtidigt som jag gör lite nytta. Jag kan blå, röd och gul än så länge fast jag blandar ihop dem ganska ofta.

Anni har noll koll på att det är fredagen den 13:e och är lika glad för det. Som ni ser mår hon prima igen! Hon är väldigt mallig för sitt hårband... Är det någon som vet var man kan köpa fler fina så får ni gärna tipsa (mamma bad mig fråga det!).

Brum brum här kommer bilen...

Visst är det roligt att leka bilar Anni??
Dagens outfit: Skjorta från GUESS, byxor H&M. Syrran har body från Petit Bateau, byxor Mexx och hårband Bali.

Puss och tack för rolig lek! Har ni sett att Anni har en liten rumpa på hakan? Det tycker jag är roligt. Och fint! Har inte sett någon annan som har det! Hon är visst lite märkvärdig min blåögda syrra.

2 kommentarer:

  1. Hej Todd!
    Så söta ni är, älskar dina inlägg, dem förgyller mina dagar :)
    Om du vill kan du tipsa din mamma om min blogg:
    www.kungligkoll.devote.se
    Tror att det är perfekt läsning för henne, nu när hon är hemma med Anni!
    Kramar till er alla <3

    SvaraRadera
  2. Så sööööööta ni är!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera