fredag 29 juli 2011

Sneak peak

Mamma har fått låna Mormors symaskin och ingenting är sig längre likt hemma hos oss. Hon har fullständigt gått loss, hon syr kuddar, gardiner, stolsöverdrag och nu är hon inne och pillar i min lilla stuga. Jag måste hålla koll på henne! Måtte det bli fint väder snart...

Eftersom det var någon som gärna ville se bilder från vårt hem så ger jag er här en liten tjuvtitt. Mamma vill ju gärna inte att jag lägger upp för mycket bilder från hemmet men jag gör det i smyg.

Glad fredag förresten! Helg igen, inte för att det är någon skillnad på helg och vardag för min del men ändå. För er som inte är lediga är det ju skillnad!

3 kommentarer:

  1. Vad fina kuddarna blev:-)!! Så kul att få träffa dig och din fina gräsklippare i går Todd!! STORT TACK till dina härliga föräldrar för mysigt häng och jättegod middag!! KRAM Fam Tengen och Miss Persson;-)

    SvaraRadera
  2. Åh, herregud vad fint! Härligt med alla färger! Vilken duktig mamma du har, Todd. (Men får ni plats att sitta i soffan också? ;)

    SvaraRadera
  3. Oj din mamma kan hon!

    Riktigt impad!!!

    SvaraRadera