lördag 23 juli 2011

Fota mamma heeela tiden....

Mamma är angelägen om att pappa ska fota henne hela tiden. Jag vet inte om det har något med hennes kroppform att göra? Men det är ganska tråkigt för mig iallafall. Det här bloggen handlar ju trots allt om mig och inte om mamma och hennes kropp eller något annat ointressant. Hur som helst så lyckades jag komma med på 2 av 3 bilder som pappa tog. Ganska nöjd med den insatsen om jag själv får säga.

Pappa, ska vi sparka fotboll nu?


Pappa, kom nu!

Äh tusan här missade jag att komma med i bild.

7 kommentarer:

  1. Men vilken vacker mamma du har, Todd! Får man veta var hennes fina klänning kommer ifrån?

    SvaraRadera
  2. Oj! vad fin din mamma var i den klänningen..önska jag hade varit så söt när jag var gravid! ;) Men Todd...du är också söt!

    SvaraRadera
  3. Gud så söt mamma är, hade nästan glömt det för jag ser henne inte så ofta!! Super vacker!!! Kram till både dig o mamma Lisa s

    SvaraRadera
  4. Oh nu blev mamma i huset smickrad och glad, tack! Den fina klänningen är en favorit som köptes för flera år sedan. Märket heter Timglas och säljs i butiken Gemma i Helsingborg, finns i flera vackra färger och mönster. En butik värd att besöka! Hälsa från iTodd till butiksägaren Karoline :)

    SvaraRadera
  5. Hej Erika!
    Ja du får gääääärna både länka och anlita, det här är min nya passion och jag antar alla uppdrag med lite galet stor entusiasm :-)
    Härlig blogg du har, hit kommer jag titta igen!

    SvaraRadera
  6. För att inte tala om koftan! Mycket nyfiken på den, varifrån? :-) Tack för underhållande blogg!

    SvaraRadera
  7. Åh fina Erika! :)
    Du är för härlig, din familj likaså! Spännande med bebis, vilken vecka är du i?
    Väntar också en liten knodd, vecka 25 snart :)

    Ha det så gott!

    Kram, Zandra (Skanska)

    SvaraRadera